Tiedote tuotantoeläinten omistajille

Siikajoen, Raahen (pois lukien  Vihannin alue) ja Pyhäjoen tuotantoeläinten omistajat voivat  soittaa kunnaneläinlääkäreiden (Hämäläinen, Keskitalo) lisäksi päiväaikaista kiireellistä eläinlääkäriapua tarvitessaan TrioVet:iin puh. 0400-230 707.  TrioVet on eläinlääkäreiden Jatta Kielennivan, Noora Stoorin ja Katariina Ala-Varvin perustama yritys, joka tarjoaa eläinlääkäripalveluita tuotantoeläinten ja lemmikkien omistajille.

Eläinlääkärirekrytoinnin ongelmallisuuden vuoksi Siikajoella, Raahessa (pois lukien Vihannin alue) ja Pyhäjoella toimii ainoastaan 2 kunnallista eläinlääkäriä, kokoaikaisena eläinlääkärinä Jarmo Hämäläinen ja osa-aikaisena eläinlääkärinä Tiina Keskitalo.

Päivystysaikana päivystävän eläinlääkärin numeron saa tietää soittamalla päivystysnumeroon (puh. 08 241 430).

Kunnaneläinlääkärit Raahe, Siikajoki ja Pyhäjoki

Ajanvaraus arkisin klo 8 – 9 puh. 08 241 430 ja aamuvastaanoton jälkeen voitte kiireellisissä tapauksissa soittaa puh. 08 241 430

Päivystys puh. 08 241 430

TRIOVET  0400-230 707